Träning träning träning

God eftermiddag allihopa! Jag kom hem från gymmet för ett litet tag sedan och har precis ätit middag. Idag blev det 60 minuter bodypump och direkt efter 40 minuter indoor walking. Otroligt nog så är jag inte så slut som jag trodde att jag skulle vara. Jag skulle lätt kunna köra ett pass med pilates, cxworx eller något i den stilen. Hur som helst, nu är det vila som gäller. I morgon bitti ska jag och pappa upp vid sex för att åka iväg och cykla på morgonen, sedan funderar jag på att stanna kvar och ta ett pass cxworx med iksus finaste ledare. Men vi får se för senare på dagen ska Matilda och jag ta ett pass med Yoga.
Det känns lite tråkigt att allt jag skriver om just nu är träning men de senaste dagarna har jag verkligen inte gjort så mycket mer än att träna. Självklart har jag ju gjort annat men det är inte så kul, eller? Vill ni veta vad jag äter och hur mina familjer i sims mår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0