Less Mindfack, more like: Wat

Ännu mer konstigt blev det när jag plötsligt fick jätteont i höften igår. Jag kunde knappt gå för att det gjorde så ont. När jag sedan vaknade i morse så hade jag fortfarande ont så pappa sjukanmälde mig så jag kunde stanna hemma och ta det lugnt. Jag hade tänkt att skriva på teateranalyser som försvunnit när hårddisken på skoldatorn kraschade i förrgår. Men när jag skulle börja insåg jag att jag glömt lånedatorn i skolan. Jag gav upp och gjorde mina magövningar (som jag glömde att göra igår) och när jag var klar så var höften mycket bättre!
Så nu har jag gjort i ordning lunch och ska snart sticka iväg till skolan. Ska försöka att röra på mig så lite som möjligt, eftersom höften inte är helt okej än, och skriva på skolarbetet.
För övrigt så hade det blivit en vattenläcka i staden så vi har varit utan vatten hela morgonen. Fick tillbaka det nyss!
Dagens lunch: Två dubbelmackor och en halv avocade. Den ena mackar innehåller paprika och keso och den andra avocado och keso. 
Efter skolan ska jag och Matilda iväg till iksu och gå ett pass bodybalance. Det blir ett fint slut på skolveckan! Men vi får se hur det går med höften, det är ju inte helt säkert att den klarar av det, annars kan jag ju bara sitta på yogamattan och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0