Big Steve

Idag har jag lyckats åstadkomma en hel del! Jag gick upp vid 7 och gjorde frukost åt mamma och mig. Klockan 8 gick jag iväg till affären och handlade. Klockan halv 10 åkte jag till iksu där jag och Matilda gick på två pass. Indoor walking och cykling. Mina muskler protesterade dock ganska högljutt på cyklingen och slutade funka i någon liten sekund. Jag hade tänkt att stanna kvar och gå till gymmet för att träna magen men det tillät inte Matilda. Så vi åkte hem. Jag åt lunch med mamma och sedan gick vi iväg på en lång promenad, förbi myrorna, coop och någon annan affär där jag köpte knappar till min jacka. När vi kom hem tog vi en liten fika och sedan gick vi och la oss, sov till 18 då vi åt middag. Efter middagen så lagade jag min jacka, gjorde mina magövningar och så gjorde vi godis. Skivad kiwi täckt i mörk choklad<3
I morgon ska jag gå på sista passet med bodypump innan den senaste releasen kommer. Taggar det så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0