Städa rummet

När alla trodde att våren var på väg så kommer det ett snöfall.
Ja, det snöade inte allf för länge sedan, så just nu liger det ett tunt snötäcke över hela Umeå. Jag klagar inte! Jag gillar snö, men nu känner även jag att våren får ta och komma! 
Jag vårstädade ju och allt i går! 
Så nu ser man att det faktiskt finns möbler, golv och väggar i mitt rum! Det var… väldigt stökigt
Men nu är det jättefint och inga damråttor gömmer sig någonstans! Eller jo, under garderoben finns det säkert någon liten råtta, men jag kan inte komma åt dom så dom får stanna där 
Sen tänkte jag bara berätta att jag har beställt/köpt en tröja, Gazerock is not Dead!
U know this shirt~ 
Yes yes den har jag beställt och kommer väl få den om någon vecka 
Det "roliga" var att jag ly↓ckdes hitta den via Gifyo, en tjej från sverige där tog kontakt med mig eftersom hon också gillade Gazette! 
Så nu är den min! 
-
Och där började mon lektion så jag måste sluta skriva nu! x3
˙
bai nii~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0